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Habilitar 2FA en ADAudit Plus

Pasos para habilitar la autenticación de dos factores en ADAudit Plus:

  1. Abra la consola web ADAudit Plus .
  2. Vaya a Admin → Administración → Configuración de inicio de sesión .
  3. Seleccione Autenticación de dos factores y alterne para habilitar 2FA.
  4. Configure uno o más de los siguientes seis modos de autenticación para 2FA.
  • Haga clic en el enlace Usuarios inscritos en la esquina inferior derecha para verificar y eliminar los usuarios inscritos en 2FA.
  • Enable 2FA in ADAudit Plus

    Mejores prácticas:

    • Check the Backup Verification Code check box in the bottom-left corner to enable the use of backup codes for verification when you don't have access to your mobile device, or face issues in receiving codes via text/call during login.

    Note:

    • When 2FA is enabled, technicians will have to authenticate twice before accessing ADAudit Plus. Only the default admin user has the option to skip the 2FA process during login. 2FA cannot be mandated for the default admin account.
    • When multiple authentication modes are configured for 2FA, ADAudit Plus will request you to select a preferred authentication method.

    Enable 2FA in ADAudit Plus

    ADAudit Plus cuenta con la confianza de